Saturday, May 16, 2009



PERHATIAN: SETIAP PROMOSI YANG DIJALANKAN HANYA BOLEH DIBELI SECARA ONLINE DI WEBSITE INI SAHAJA... TIDAK BOLEH DIBELI MELALUI PENGEDAR - PENGEDAR ATAU WEBSITE LAIN

SENORITA

Semakin diminum.....semakin dirindu, minuman TERHEBAT buat wanita




SENORITA adalah produk minuman yang bernutrisi tinggi berasaskan herba herba terpilih untuk membantu masalah kesihatan dan kecantikan remaja dan wanita khususnya yang telah berumahtangga. Senorita mampu mengembalikan perawan dan mengekalkan awet muda serta merapatkan hubungan suami isteri.



Mengatasi masalah keputihan
Mengatasi masalah senggugut
Mengatasi masalah haid tidak lancar
Mengencangkan payudara
Menguatkan otot otot faraj
Menyempitkan faraj
Menghilangkan bau faraj
Mencegah bakteria pada faraj
Memulihkan tenaga syahwat
Mengecutkan rahim
Menghilangkan bau badan dan mulut
Melegakan panas badan
Menyingkirkan toksid
Menjadikan kulit lebih anjal dan sihat
Melambatkan proses penuaan

Senorita terhasil daripada campuran herba herba mewah terpilih iaitu sirih, manjakani, kacip fatimah, jarum emas, akar serapat, serai, asam jawa, kurma, madu dan lain lain herba terpilih. Senorita juga kaya dengan protein, karbohidrat, serat dan vitamin A, B, C, D dan E.


Lain lain khasiat SENORITA



Mengukuhkan struktur kolagen dalam badan
Mengandungi antibodi yang tinggi
Mampu membina darah
Membina tenaga
Mengatasi masalah kurang darah
Memberi penyembuhan luka yang cepat
Mengatasi masalah kulit
Mengatasi masalah kembung perut
Melawaskan pembuangan
Menguatkan gigi dan tulang
Mencegah jerawat
Mencegah kencing manis
Mencegah lelah
Mengatasi buasir
Merawat ulser

Testimoni 1

Pn Siti

Tugas saya yang memaksa saya terkejar kesana dan kemari, bila dirumah pula saya terpaksa melayan karenah anak anak, pabila malam pula saya berasa dingin untuk bersama dengan suami. Apabila saya mengamalkan SENORITA, saya tidak lagi merasa letih lesu malah saya rasa lebih ceria dan bertenaga, tiada ungkapan yang boleh saya ungkapkan bila suami saya bertanya apakah produk yang saya amalkan yang membuat saya menjadi begitu hebat.


Testimoni 2

Pn. Suhana

Tiada kata yang dapat diungkapkan bila suami berkata ? Awak semakin hebat sekarang, produk apa yang awak makan?? Terima kasih yang tidak terhingga buat Dnavechee yang mengeluarkan produk Senorita!?


Testimoni 3

En. Jauhari

Tidak dapat saya gambarkan betapa gembiranya saya kerana usaha saya supaya isteri saya kembali ke zaman mudanya tidak sia-sia. Dengan hanya beberapa botol Senorita yang saya beli buat isteri saya ternyata cukup membuahkan hasil. Setiap malam terasa seperti malam pertama.



HARGA ASAL RM48.80

HARGA PROMOSI RM 55 FOR 2 (FREE POSTAGE)

No comments:

Post a Comment