Saturday, May 16, 2009

lasindah cafe




anda gemuk? perut buncit? Lupakan..... jom kita minum Lasindah Cafe sambil melangsingkan badan.

Lasindah Cafe adalah minuman berkhasiat bukan sekadar kopi. Selain dari keenakan dan kesegarannya. Lasindah Cafe berbeza dan mempunyai lebih potensi jika dibandingkan dengan kopi kopi yang ada dipasaran. Harga yang dibayar adalah satu harga untuk "nilainya".

Cuba dan rasailah keenakannya, pasti anda terus menggemarinya.

Lasindah Cafe adalah produk minuman bernutrisi yang bermutu tinggi berasaskan kopi terpilih (Arabica). Selain itu ianya juga diadun dari campuran berkhasiat seperti serat (fibre), beras yis merah dan herba terpilih yang dapat membantu:

Lasindah Cafe

Mengempiskan perut
Melancarkan peredaran darah
Membekalkan tenaga
Meningkatkan metabolisma badan
Memelihara kecantikan kulit
Mengekalkan tubuh yang langsing
Memecah lemak
Mencegah sembelit
Mengawal paras gula dalam darah
Merendahkan kolestrol
Membuang angin dalam badan
Melegakan sengal sengal badan
Membantu menyerap nutrien yang diperlukan
Membantu meningkatkan tenaga seksual
Mengeratkan hubungan suami isteri

TESTIMONI LASINDAH CAFE


Testimoni 1


Aida Aris - Pelakon

Saya bukanlah penggemar kopi kerana saya asalah pengidap migrain, tetapi bila saya berjumpa dengan Pn Azlina, dan bila beliau mengatakan beliau juga adalah pengidap migrain yang teruk, beliau meminta saya untuk mencuba LASINDAH CAFE. Dan akhirnya, setelah masuk kotak yang ketiga saya bukan sahaja tidak mengalami migrain, malah saya dapati perjalanan haid saya teratur dan tidak mengalami kesakitan dan sewaktu shooting saya tidak cepat letih dan kadang kadang saya terlupa yang saya belum bersarapan atau makan tengah hari. Rasanya memang berbeza dari kopi kopi yang lain dan saya rasa adalah tidak rugi jika anda mencuba LASINDAH CAFE sekarang.

Testimoni 2

Pn. Aminah

Dulu saya mengalami masalah berat badan, senak pada bahagian perut dan sukar membuang air besar. Selepas saya mencuba Lasindah Cafe, Alhamdulillah saya tidak lagi mengalami masalah-masalah berikut malah saya dapati perut saya yang buncit kini kempis. Kini saya dan seisi keluarga meminum Lasindah Cafe dan mengamalkannya setiap hari.

Testimoni 3

En. Mokhtar

Selepas saya mengambil Lasindah Cafe, saya mendapati perubahan mendadak terhadap tahap kecergasan saya. Pada waktu siang saya tidak lagi merasa letih terutama lepas makan tengahari dan bila saya bangun dari tidur, saya akan rasa lebih segar. Saya dapat melakukan lebih banyak kerja-kerja berfaedah sekarang tanpa rasa tertekan. Saya amat syorkan Lasindah Cafe keluaran Dnavechee ini.

Testimoni 4

Ustaz Shafie

Saya penggemar kopi, semua jenis kopi saya dah cuba. Suatu hari anak saya membawa pulang sekotak kopi dan saya mencubanya. Terasa kelainan, rasanya lebih sedap daripada kopi-kopi yang saya minum sebelum ini. Lebih menakjubkan lagi dalam masa lebih kurang setengah jam, saya mula sendawa dan keluar angin. Alhamdulillah kopi yang dinamakan Lasindah Cafe™ terasa kelainan dan tersimpan kehebatan.


HARGA
WM: RM 28.80
EM: RM 32.00

HARGA PRMOSI
2- RM 55 (FREE POSTAGE)

2 comments: