Saturday, May 16, 2009

LE-LUCKY




Minuman berfungsi yang berkhasiat dengan adunan istimewa untuk lelaki yang berupaya membantu pemulihan kelakian anda. Demi menjamin keberkesanannya. Ia dihasilkan daripada sumber herba terpilih bagi membantu lelaki yang mempunyai masalah berkaitan 'Kehidupan Seksual' mereka. Kesannya dapat dirasai bergantung kepada kesihatan individu tersebut.

Keistimewaan


Memulihkan tenaga dengan cepat

Membantu masalah kurang darah

Mempercepatkan pemulihan luka

Mencerdaskan otak

Meningkatkan daya tahan tubuh badan

Membantu merawat cirit-birit

Membantu keseimbangan hormon

Membantu memperbanyakkan air mani

Menguatkan alat kelamin

Menambah kenikmatan dalam perhubungan

Meningkatkan daya berahi seksual



TESTIMONI

En. Kamal

Sebelum ini saya , mengalami sakit sendi dan lenguh-lenguh. Setelah mengetahui tentang produk Le'Lucky, saya berusaha mendapatkannya. Memang ternyata Le'Lucky dapat memberi manfaat pada diri saya.Walaupun baru sebotol saya mengambilnya, saya dapat rasai perbezaannya, saya lebih cergas,sakit sengal sendi beransur hilang dan bangun pagi terasa lebih ceria. Mood untuk bersama isteri pula datang dengan sendirinya berbanding dulu yang hambar.



HARGA

WM RM 48.80

EM RM 55.50

HARGA PROMOSI : 2- RM 55 (POSTAGE INCLUDED)

No comments:

Post a Comment